ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ق.ظ
میخوام برگردم بلاگفا :/
مثلا پنج ماه پیش تقریبا این تصمیمو گرفتم و هی امروز فردا کردم ولی نرفتم :/
از شلوغی اعصابم خورد میشه فکر این که الان دو تا وب دیگه تو بلاگفا هست و این بیانی و یکی دیگهم بسازم شلوغ میشه ^ــ^
باید یه سری مطالبمو انتقال بدم یکی از وب ها رم حذف کنم از اونجایی که فکر میکنم برای این کار وقت و حوصله میخوام و الان ندارم اینه که هنوز نرفتم ولی میرم تا چن وقت دیگه :))


+امروز 22 مرداد بود :))
+تولد_طوری :))
+رفیقام خیلی خوشحالم کردن , چند ساعت با هم بودیم ولی ای کاش بیشتر هم میشد :))
+قدرِ روزهای خوب و آدمای خوب رو بدونیم :)
۹۵/۰۵/۲۳
پَـر یـا

نظرات  (۶)

سلام :)
مرسی که بودی و وبمو میخوندی:))خوشحال شدم از اینکه دوستای وبلاگی ای دارم که حتی اگه خاموش هستن ، برام انرژی مثبت میفرستن:)
پاسخ:
سلام فاطمه یِ عزیزم :))
من خوندن وبت و نوشته هایِ پر از حسِ خوبت رو خیلی خیلی دوست داشتم و دارم و همیشه وبت رو میخونم :)
مرسی از این حرف زدن های یواشکی وقتی همه خوابند عزیز جانم ;))
سلام 
پریا جان خوبی؟ خیلی وقت بود بیخبر بودم ازت.هنو کنکور ندادی؟  :)
قرارمون چی یادت نرفته که 1404/4/4
پاسخ:
وای سلام فاطمه :))
من خوبم مرسیی تو خوبی ؟!
منم خیلی وقت خبری ازت نداشتم . خیلی خوشحال شدم کامنت هاتو دیدم عزیزم :))  نه فاطمه من کنکور 96 عَم . سالِ بعد :)
قرارمونو مگه میشه یادم بره عزیزم :))
+ 1404/4/4 ایشالا تهران :))
خودت خوبی؟ چیکارا می کنی دختر؟ 
تولدتم مبارک من نبودم تبریک بگم
پاسخ:
خوبم مرسی عزیزم :) تو چطوری ؟!
والا , الان که بیش تر درگیرِ کنکور و درس و کلاسم  -ــ-

مرسی عزیزم :) لطف کردی مهربون جآن :)
آره الان دیگه باید همه فکر و ذکرت کتاب باشه.موفق باشی دوستم.منم واست دعا می کنم زیییییییییییاد :) 
پاسخ:
مرسییییی فاطمه عزیزم :))
تو هم همیشه موفق باشی مهربون :))
سلام 
اگه برای کنکور درگیری فکری داری بگو کمکت کنم :)
موفق باشی گلی 
پاسخ:
سلام عزیزِ من
درگیری که عاره واقعا ، مرسی عزیزم حتما ازت میپرسم :)))
ممنونم :))
زنده باشی جانا(:
نرسی که توام توی این حرف زدن های یواشکیم هستی (: حضورت همیشه سبز جانا(:
پاسخ:
فاطمه عزیزم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی