ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

تـــمــــام . . . .

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ق.ظ

این قانون کائنات رو که همه شنیدن دیگه......همین که میگه از هرچی بترسی سرت میاد یا این که افکار منفی روی زندگی ادم تاثیر داره و .................... گفتم که این مدت این افکار منفی منو داغون کردن اما دیگه خسته شدم وتصمیم گرفتم از این به بعد حتی یه ذره هم که شده مثبت فکر کنم و مطمئنم که این روی روحیه ام و کارام خیلی تاثیر داره دیگه میخوام سعی کنم هر وقت اون افکار منفی اومدن سراغم سریع در رو روشون ببندم و نذارم که حتی یه لحظه ام فکر مو مشغول کنن......البته مطمئن نیستم که بتون اما امیدوارم خب آرزو که بر جوانان عیب نیست هست؟........:))  وقتمو دارم بیخودی تلف میکنم بیکار واسه خودم میچرخم و حوصله هم ندارم اما نباید این جوری باشه همین چند ماه بس بود.........

+میخوام سعیم رو بکنم با این اوضاع حتی درس هم نمیتونستم بخونم امسال رو به زور تموم کردم البته ترم دوم رو...خدا کنه که بتونم نمیدونم چرا یک دفعه ای این جوری شد......

++رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند ، چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند..........

 

 

+ پنجشنبه یازدهم تیر ۱۳۹۴ 19:14

۹۴/۰۶/۳۱
پَـر یـا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی