ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ
امشب فهمیدم که تو این موضوع چقدر عوض شدم .... چقدر آروم شدم (البته صرفا تو این یه موضوع ) ...
فکر کنم حرفای تابستونم به خودم جواب داده تلاشای تابستونم برای این موضوع ...
یعنی خنثی شدنم و بی تفاوت شدنم تو این موضوع خوبه ؟
راستی من خنثی شدم یا سنگ ؟!!

+ سنگ شدن بده نه ؟!
۹۴/۰۹/۰۳
پَـر یـا

نظرات  (۲)

هیچکس تو هفده سالگی سنگ نمیشه ، سنگ شدن یعنی درد و رنج زیاد دیدن ، چون از نظر علمی فراموشی و بی تفاوتی اولین دفاع طبیعی بدن جلوی درد و رنجه ، مگه تو چه درد و رنجی دیدی اخه ؟ نگو به این چیزهای کوچیک میگی درد که خندم میگیره.
تو فقط بزرگ شدی و عاقل تر و یاد گرفتی که برای چیزهای بی اهمیت نباید جنگید .که توی دنیا چیزهای خیلی بزرگ تری برای جنگیدن هست.که هنوز یه راه درازی پیش رو داری ، که سنگ شدن براش اصطلاح مسخره ایه. 
+ اینو از منی که تو جریان همه ی اتفاق هایی که برات افتاده بودم قبول کن. حداقل به عنوان ادمی که تابستون یه حرف هایی رو برام گفتی.
پاسخ:
نمیدونم والا .... نه به این چیزا نمیگم درد و رنج الهه اما همین چیزا تا چند وقتِ پیش منو کم عذاب نداد ...
بزرگ تر و عاقل تر ! نمیدونم شاید ... آره خب قبول دارم این راهی که باید بریم خیلی سخت تره ... من از یه قانون استفاده کردم تو این موضوع ، اونم خودت میدونی چه قانونی ( قانون به درک ) ... جواب داد این قانون ... منو بی تفاوت کرد تا حدودی و بهم فهموند که مهم نیست که بی خیال ... که به درک
البته اصطلاح سنگ که گفتم درباره همه چیز نبود فقط تو این یه موضوع که اونم باز میشه گفت بی تفاوت ، بی خیال ...

+ میدونم :)
من برای این پست تو نظر نذاشتم مگه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی