ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ


آمده بودم تو را پیدا کنم
سبز آبیِ کبود !
کار دیگری در این دنیا نداشتم
مگر نه این که سال ها
ستاره رصد میکنند
عمر و جانشان را میگذارند
و ستاره ای میشود : ب 612 ؟
خیال کن ستاره من نیستی
نفس بکش
سوسو بزن
بخند و باش
من که میدانم ستاره منی ...
                                                   " عباس معروفی "


۹۴/۰۸/۲۸
پَـر یـا

نظرات  (۴)

هرکسی برا خودش تو آسمون یه ستاره داره...

ستاره ای میشود به :
۰۲۱ 
مال من ۰۲۱ باشه.
پاسخ:
بله ستاره ای هم میشود ب 021
باشه مال تو هم 021 باشه ولی 071 بهتره ها ... : دی

نه خب ۰۷۱ مدت هاست دیگه ۰۲۱ عه.
پاسخ:
آره خب دیگه شده 021 ... ولی اصلش 071 دیگه خخخ
اصلا هر دوتاش خوبه :)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۵ ساناز میم.
سبز آبی کبود :)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی