ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ
ای کاش میشد خیلی چیز ها رو بگیری دست خودت ... یعنی اختیارشو داشتی ....
مثلا میتونستی درِ مغزت رو ببندی ... رو همون چیزی که عذابت میده .. :|

نمیشه .... میشه ؟!

+ از شهریور این ترس تو وجودم بود ... :((
۹۴/۰۸/۱۸
پَـر یـا

نظرات  (۲)

سعی کن بجاش به چیزای مثبت فکر کنی.آهنگ وب بنده رو گوش بدی :)))
الکی مثلا تبلیغ کردمش!
پاسخ:
خیلی دوست دارم که اینجوری بشه ... اما واقعا گاهی اوقات ناخود آگاه ِ یعنی من میخوام بهشون فکر نکنم اما نمیشه ... :(
آهنگ وبت هم خیلی خوب بود عزیزِ من .... :)
میشه، یکم سخته ولی میشه... کم کم...
سرتو گرم کن، رمان بخون، ورزش کن، و از هر چیزی که یاد اون میندازتت دوری کن :)
پاسخ:
تو خیلی از چیزا شاید بشه ... من خواستم و سعیم رو کردم یکمی شد
ولی تو این مورد من میخوام .. میخوام که بشه اما انگار .... :(
نمیدونم ولی گاهی اوقات انگار درگیری این موضوع نمیذاره من بتونم کار دیگه ای انجام بدم و یادم بره گندم بانو جان ... :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی