ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ق.ظ

 بعضی وقتا یه احساس های عجیب و غریبی میان سراغت که تو اصلا نمیدونی چی هستن......... یک دفعه ای میفتن تو زندگیتو و تغییرش میدن ...شخصیتتو تغییر میدن ...... اون چیزایی رو که دوست داشتی و نداشتی رو تغییر میدن.....اون وقته که دلت تنگ میشه برای وقت هایی که هنوز این احساسات تو رو پیدا نکرده بودن........نمیدونم چرا اما من چند ماهی هست که یه احساسات عجیب و غریبی دارم میام با خودم فکر میکنم و خودم رو راضی میکنم که بیخیال شو  اون وقته که انگاری وجودم میخواد از خوشی پرواز کنه دلم خوش میشه و میخندم اما حیف که بعد از دو دیقه اون افکار پوچ و منفی که هیچ وجود خارجی ندارن میان و مثل یک نقاب سیاه  جلوی اون احساس خوب رو میگیرن ......این مدت همه چیز قاطی پاتی شده .....وقتی بلاگفا خراب بود من هیچ جای دیگه ای وب نساختم تا بنویسم اما نوشتن رو دوست دارم و گاهی اوقات در حد چند جمله مینوشتم البته نه تو فضای مجازی توی وب به همین راحتیا هم نمیشه نوشت به قول یکی که تو وبش نوشته بود :  

"خود سانسوری از بیان بعضی حرف ها چون بعضی ها وبمان را میخوانند"  

آره راست میگه.....چند وقتی هست که احساس میکنم همه چیز طوفانی شده ........انگارکه همه یه چیزیشون شده....... هر روز تو یه فازَن .....بسه دیگه هر چیزی اندازه ای داره خب.......این احساسات واقعا خیلی اذیتم میکنه و من فقط امید وارم که زودتر دست از سر من بردارن و برن برای همیشه گُم شن..............  

+این مردم روز به روز عجیب تر میشن ........

 ++ بودنت یه جور برام عذابه و نبودت یه جور دیگه.....(اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی........)  

+++هیچ اتفاق خاص و مهمی نیفتاده این احساسا هم نمیدونم چرا به من گیر دادن فقط مثل خوره افتادن به جونم و قصد رفتن هم ندارند..........

 

+ پنجشنبه یازدهم تیر ۱۳۹۴ 3:35

۹۴/۰۶/۳۱
پَـر یـا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی