ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ

من مینویسم ..... من بازهم اینجا میام و مینویسم و نمیذارم هیچ چیزی هم جلوی این اومدن رو بگیره ..... من وبم رو دوست دارم نوشتن توشو دوست دارم حتی در حد سه چهار خط از بعد از گند کاری دوباره بلاگفا کوچ کردم اینجا هنوز هیچی ننوشتم البته یکی دوتا نوشته بودم که بر داشتم فعلا.....هنوز باهاش راه نیفتادم ولی راه میفتم همین الان میخواستم سیستم رو خاموش کنم و برم ولی یاد وبم افتادم بد جوری دلم گرفت دلم براش تنگ شد خیلی ...... من اینجا رو درستش میکنم تنبلی هم میذارم کنار ..... باید درستش کنم ..... اصلا اصلش هم همینه یه سری چیزا رو باید ساخت و تعمییر کرد یه سری چیزا رو باید نابود کرد نابودِ نابود ...... منظورم به همه چیزه ..... همه چیزایی که باید توی زندگی یه ادم ساخته بشن و چیزایی که باید تو زندگیش نابود بشن ......


۹۴/۰۷/۰۷
پَـر یـا

نظرات  (۳)

۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ فاطمه بانو
دوست جان...
پاسخ:
عزیزم :))
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ فاطمه بانو
بوس بوس :)
پاسخ:
:)
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ مریم رضائی
سلام منم مریم همون نویسنده نقطه سرخط بجون خوددم منم اومدم بس ک دیوانه شدم از بلاگفا ......
پاسخ:
سلام مریم جان ....
خوبه که اومدی بلاگفا خیلی اذیت داشت :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی