ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ایـن و آن . . . . . .

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ق.ظ

بین دو راهی عجیبی گیر کرده ام .......  

هر وقت تصمیم میگیرم که این را انتخاب کنم آن ، یک چراغش را روشن میکند تا من نروم سراغ این و من باز هم میمانم گاهی اوقات هم هر دو یشان چند راه از کناره هایشان باز میکنند و میشود چند راهی اگر آن را انتخاب کنم این چراغش روشن میشود و جرقه ای میزند و  این را کامل به اتش میکشد و از بین میبرد...... 

این هم خودش خوب است و هم انتهایش و آن هم خودش بد است و هم انتهایش.......حیف که آن بدجنسی میکند و نمیخواهد که این را انتخاب کنم اما من بالاخره یک کلنگ میگیرم دستم و آنقدر بر سرش میکوبم تا دیگر بد جنسی نکند....... من نابودش میکنم یعنی باید نابود شود....... باید....

+ دوشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۴ 2:48
۹۴/۰۶/۳۱
پَـر یـا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی