ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

15 خرداد :)

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ب.ظ
سلام :)
نمیدونم هنوزم میاید اینجا یا نه , نمیدونم اصلا یادتون هست وبِ من رو , اصن آدرسمو دارید هنوز یا نه , نمیدونم کِی بشه که ببینمتون دوباره , کِی بشه که حرف بزنم باهاتون دوباره , دو ساله که باهاتون حرفی نزدم , وَ نمیدونم ببینید این پستَم رو یا نه , اما همیشه تو این دو سه ساله خواستم 15 خرداد رو بهتون تبریک بگم , دقیقا خودِ روزِ 15 عم , نه سه چهار روز بعدش که آیا تو مدرسه میدیمتون یا نه , روم میشد یا نه , ولی واقعا میشه باز ببینیمتون سه چهار نفری , پیش میاد بازم حرف بزنیم با هم ؟! این دو سالِ اخیر من خیلی کم بودم و کم دیدمتون بر خلافِ سالایِ قبلش , ولی خُب هنوزم شما از بهترینآیی زندگیِ منید که هیچ وقت از این ذهن پاک نمیشه :)

تَولدتون خیلی خیلی مُبآرک بآشه , این چهار سالِ دبیرستان با وجودِ شما خیلی قشنگ تر بود , همین که بودین تویِ مدرسه خودش آرامشِ خاطر بود , " الهه نوشته دلِ تقویم به همین روزها خوش است " راست میگه :)

ممنون ازتون بابتِ همه چیزِ این چهار سال , مرسی کنارِ همه یِ بچه ها بودین :)
امیدورم واقعا که بتونم بازم ببینمتون , صداتون رو بشنوم :)

۹۶/۰۳/۱۵
پَـر یـا

نظرات  (۱)

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۱ معلم ریاضی
سلام پریا جانم.من هنوزم اینجا سر میزنم و پستهاتو میخوانم.این متن فوق العاده ست.حس فوق العاده ای  بهم داد.ازت یه دنیا ممنونم.باور نمیکنم که این حرفها منو وصف میکنه.سپاسگزارم.
پاسخ:
سلام خانم *ــ*
ممنون که هنوز سر میزنید , نمیدونستم , و الان خیلی خوشحال شدم که تونستم تبریک بگم و دیدین :)
این لطفِ شماست وگرنه ببخشید , چیزی که گفتم یک هزارمِ وصفِ شما هم نیست :)
خوشحالم از بودنتون و ممنون ازتون :) و بازم تولدتون مبارک و سالیان سال زنده باشین و موفق :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی