ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ق.ظ

سراب رد پای تو کجای جاده پیدا شد 

کجا دستاتو گم کردم که پایان من اینجا شد 

کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم 

که هر شب هُرم دستاتو به آغوشم بدهکارم 

تو با دلتنگیای من ، تو با این جاده همدستی 

تظاهر کن ازم دوری ، تظاهر میکنم هستی 

تو آهنگ سکوت تو به دنبال یه تسکینم 

صدایی تو جهانم نیست فقط تصویر میبینم 

یه حسی از تو در من هست که مـی دونـم تو رو دارم 

واسه برگشتن هر شب درارو باز میذارم ...........  

                                                                          "روزبه بمانی"

 

+جدیدا علاقه خاصی به شعر های روزبه و یغما گلرویی پیدا کردم........هر دوشون فوق العادن :)

++این شعر آهنگشم فوق العادست از نظر من حتما گوش کنید......... :))

+ دوشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۴ 3:33

۹۴/۰۶/۳۱
پَـر یـا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی