ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ
هر چی آب میجستیم , تشنگی گیرمون میومد , واسه چی ؟! تو فهمیدی ؟!


همون چند وقت پیش ها خانمِ "ب" میگفت از حرفات اینجوری میفهمم که تو میخوای بگی معجزه گرِ خودت هستی , و واقعا همه یِ ما باید اینو باور کنیم , گفتم آره , من معجزه گرِ خودمم , ولی من فقط قشنگ حرف میزنم , خیلی قشنگ :)

همانا احمق ترینِ آدم ها کسانی اند که " باید یه چیز هایی رو بزارن کنار اما نمیزارن "  , یه چیزایی راحت میرن کنار اما اونایی که نمیرن راحت چی ؟!
نوشت رو کاغذ باید رنج بکشی , سخته , میخوای ؟! گفتم میخوام , نوشت رو کاغذ داد بهم و اون همونجوری دستمه , ولی تغییری نکرد , چون فقط گرفتم تو دستم و به نوشته یِ قرمزی نگاه کردم که نوشته پس تو معجزه گرِ خودتی , میخوای ؟! میخوام .


۹۶/۰۱/۲۳
پَـر یـا