ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ق.ظ

_ تو خودت گفتی میخوای تموم شه.... 

_ من کی گفتم؟؟؟؟ 

(فلان روز) 

من : آره گفتم اما نمیشه حالا که به اینجا کشیده شده نصفه ولش کرد و گفت تموم تا قبل از این موضوع میشد و داشتم سعیم رو میکردم ولی حالا که این اتفاق افتاد اول باید اینو تموم کنم تا بعد......... 

البته اینکه میگم تموم منظورم خودم و اون افکار منفی و اون حال مزخرفه.......... 

اینکه میگم تموم منظورم اون همه فکرای بیخودی که مثل یه سلول سرطانی زیاد و زیاد تر میشد و آخرشم هیچی به هیچی ........... 

اینکه میگم تموم این حالات غیر طبیعیه باید یه ذره طبیعی تر بشه......... 

اینا چیزایین که باید تموم بشن تا یه ذره نرمال تر بشه........  

احساسای خوب باید باشن و بمونن ........

اوضاع باید خوب بشه .......همه چیز درست میشه ، بهتر میشه (ان شا الله) 

+ دوشنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۴ 11:52

۹۴/۰۶/۳۱
پَـر یـا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی