ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ
میدونم , میدونم که چرا اینقدر خوشم اومده ازشون , اینکه خوشم اوده مثلِ شوخیایی دیگه ای که میکنیم نیست درباره یِ بعضی کسایِ دیگه , میددونی اونا صرفا شوخی عه و محضِ خنده ولی این فرق داره برام , من هیچ وقت ازشون بدم نمیومده فقط عادی دوسشون داشتم , اما این چند وقته , تقریبا این یه ماهه خیلی فرق کرده , خیلی بیشتر دوسشون دارم , میدونی بازم نه صرفا برایِ اینکه خوبن و چه میدونم از همون شوخیا , هر چند بازم با الهه کلی سرشون شوخی میکنیم ولی برام فرق داره , خب بزار اینجوری بگم , ببین وقتی تو کسی رو میبینی که به هدفات نزدیکه حسِ خوبی میده بهت , منظورم شخصیتش نیست , منظورم قیافه و صدا و چه میدونم این حرفا نیست , هر چند اینا هم خودشون کلی تاثیر دارن ولی من الان حرفم سرِ یه چیزِ دیگست , من وقتی دیدمشون , وقتی دیدم چیزی رو که دوست داشتن ساختن برایِ خودشون و کلی هم توش موفقن آدم یادِ خودش میفته , یادِ خودش از این جهت که چقدر دوست داشتنی داری برایِ خودت که میخوایِ برسی بهشون مثلِ همینا , گفتم به هدفام نزدیکن , ینی من وقتی میبینمشون یادِ چیزایی میافتم که همیشه دوسشون داشتم , وقتی گوش میدم به صداشون , یا وقتی ویدیو  هاشونو میبینم یادِ جاهایی میافتم که دوست دارم باشم , یادِ کارایی قشنگی میافتم که دلم میخواد انجامشون بدم , میدونی اونا منو یادِ آرزو ها و خواسته هام میندازن که خیلی وقته دارم براشون نقشه میکشم اونا منو یادِ چیزایی میندازن که میخوام تو آینده یِ خودم ببینمشون چیزی که هیچکدوم از کسایی که تا الان دربارشون کلی شوخی میکردیم و کارا و عکساشونو نگا میکردیم نمینداختن , منو یادِ زندگیم نمینداختن , :)


+ حسِ خوب دارن :)

+ همون دنگ شو یِ معروفی خودمون :)

+بمون بمون با من , ای بهترین , ای خووب :))

۹۵/۱۰/۲۸
پَـر یـا