ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ
حالَم داره از همه چیزایی که برایِ خودم ساختم بهم میخوره !
و میترسَم از همه چیزایی که باید میساختَم و نساختمشون !

+ میترسم نرسَم , به همه یِ اون چیزایی که چند ساله منتظرشون بودم , و حالا که وقتشه بسازمشون نشستم و نگاهشون میکنم و میترسَم , من برایِ همونام , یعنی من تو آینده یِ خودم نمیتونم فکر کنم اون جایی که دوست دارم باشم و نباشم , من با اوناست که زندگی میکنم , به نظرم غیر از این بشه من زندگی نمیکنم , زنده ام ولی زندگی نمیکنَم !

+ راحت بگم , خاک تو سرِ خودم :)

+ ظلم نکنیم به خودمون , بیشتر از همه شرمنده یِ خودمون میشیم , مگه چقدر قرارِ زنده باشَم و زندگی کنم که نخوام به چیزایی که دوسشون دارم  همیشه و خیلی وقته که براشون برنامه میچینم نرسم ؟!

+ نمیخوام , نمیخوام شرمنده یِ خودم بشم .

۹۵/۱۰/۲۶
پَـر یـا