ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

ســلــولِ بـی مـــرز

وقتی ازم دوری از سایه میترسم .....

-

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ
خب میگی چی کار کنم ؟
من عصبی عَم , پرخاشگرم , داد میزنم , قبول , ولی میدونی مشکلم همینه ؟! میدونی من فقط داد میزنم و فقط تو اون لحظه عصبانیت نشون میدم ولی بعدش بازم برمیگردم میگم و میخندم و دلمو خالی میکنم هر چند بخواد یه حرف یا کاری خیلی اذیتم کنه ولی ترجیح میدم که اینجوری باشه که هم خودم زیاد اذیت نشم و هم باعث دلخوری بین خودمو طرفِ مقابلم نشه , واقعا بعضی چیزا که اینقدر دلخور میشیم ازشون بی ارزش تر از اونیه که بخواد خندیدنت با هم رو تو اون لحظه ازت بگیره , میدونی ؟! یه حرف که آروم میگی به طرف مقابلت تو اوج عصبانیتت اما تو صدایِ آروم به مراتب خیلی میتونه تاثیرش بیشتر باشه و تو عمق وجودِ اون کسی که داری این حرفو بهش میزنی فرو بره و به قولِ معروف راحت تر میتونی بسوزونی اون طرف رو تا این که بخوای داد بزنی سرش و آخرشم ادم بده و آدمی که همیشه عصبی عه تو باشی , راستش من تو دعواها هم هیچ وقت دلم نیومده که طرف مقابلم رو در صورتی که برام شخص نزدیکی عه یا از دوستامه بسوزونم تا خودم خنک شم , داد میزنم , حرص میخورم , ولی ایمان دارم که با حرفی که بخوام بزنم ممکنه هر چیزی رو خراب کنم , ولی خب من همیشه اون ادم عصبیِ بودم که داد میزده تو لحظه یِ عصبانیتش ولی طرفِ مقابلی بوده برام که ترجیح میده با حرفش بسوزونتم , این برام خیلی سخته , من ادم کینه ای نیستم , ولی خب میدونی سخته برام هِی چیزی نگی و به روی خودت نیاری ولی بعد به خاطر عصبانیتت متهم بشی به اینکه هرکاری میخوای میکنی :| , من وقتی که مقصر بودم گفتم که مقصرم , معذرت خواهی هم هیچ وقت چیزی ندوستم واسه این که غرورم رو خدشه دار کنه مثلا , ولی امروز بعد از ناراحت شدنم و داد زدنم اگه بهم گفته میشد خیلی بیشعوری که داد میزنی اونقدری ناراحت نمیشدم که از حرفایی که بهم زده شد ناراحت شدم , و اصلا منظورم این نیست کارِ من درسته و کار فلانی بد , نه , اما من میگم که خب ببخشید که داد کشیدم واکنشی عه که من تو عصبانیت انجام میدم اما کاش آدما بدونن همیشه اون که عصبی تره مقصر نیست , اول بیایم ببینیم که چی شد که اون عصبی شد و بعدش فکر کنیم شاید حرفی که مازدیم خیلی تلخ تر میتونست باشه از داد و پرخاشگریِ فردِ مقابل , من خیلی چیزارو میزارم سرِ شوخی یا میگذرم ازشون چون ارزش فکر کردن یا خراب کردن رابطه ها رو ندارن اما حرفاهایی که امروز بهم زده شد رو کجایِ دلم بزارم ؟! بازم به روی خودم نیاوردم که خیلی ناراحت شدم بابتش و شاید اون طرفم هنوزم نمیدونه که چی گفته ولی این که از دوستِ نزدیکت یه همچین حرفایی رو بشنوی سخته . . . :)


+ اتفاق مهمی نبود , گذشت , این چیزایی هم که نوشتم دلیل و هدفِ خاصی ندارم براشون , صرفِ دل گرفتگی بود , دلم گرفته بود خواستم که بنویسم یکم دربارش همین :)



۹۵/۰۹/۰۲
پَـر یـا